Årets Julklapp

 
                               Årets Julklapp......
 
                Köpte till pojkarna och Lars i Julklapp
                och nu har även jag ett.....i går blev
                det lite drygt 10000 steg...men det
                jag är intresserad av är hur jag sover
                och i natt tänkte jag att jag sov nog
                väldigt hårt eftersom vi hade haft Ella
                och då sover jag lite oroligt................
                men det var precis tvärt om............
 
                Den natten Ella var här sov jag...
                * 8.5 timmar...
                * 3.5 timmar djup sömn...
                * 5 timmar lätt sömn.....
 
                I natt sov jag.....
                * 9.40 timmar....
                * 2.20 timmar djup sömn...
                * 7.20  timmar lätt sömn.....
 
                 I morgon kommer ett nytt resultat..
                 jag tror det beror på att jag jobbat
                 lite drygt 22 år på natten...men nu
                 är jag sjukskriven och förhoppnings-
                 vis kan det bara bli bättre......Lars
                 sover djupsömn ca 7 tim varje natt....
                 och jag hoppas att jag också kommer
                 dit.................A..................................
             
                *
               
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0