Animerat.....

              Ett lite annorlunda inlägg..........
   
 
 
                           God Morgon......
 
             I dag kör vi lite animerat....morgon-
             kaffet är urdrucket ........................
 
 
 
              
 
 
          I går var jag hos doktorn och blev
          fortsatt sjukskriven...................
 
 
              Så vill jag hälsa till goda vännen
              Mariana som nu har tagit det stora
              steget och blivit en glad pensionär....
 
 
 
 
              Samtidigt som hon också har blivit
              sambo med sin Christer......tänk vad
              bra det kan bli.................
 
 
          Nu ska jag se om det
          har kommit någon klok
          uggla bland mina små-
          fåglar i syrenbusken....A..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ja, nu börjar nya lyxlivet... 😀 så nu kan vi ta Marieberg varje vecka... 😉

Kram ❤

2015-01-15 @ 14:21:55
Postat av: Anita

Vad härligt...jag längtar också...snart är det måndag.....

Kram <3

2015-01-15 @ 14:42:59
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0