Torsdag...........

 
                              Torsdag.......
 
                      I dag ska jag ta ut cykeln och ta
                      en sväng upp till sjukgymnastiken
                      för lite träning.....jag har ju hållit
                      upp i två veckor p.ga förkylning.....
 
                      Solen skiner på mina skitiga
                      fönster.....men de får vara så
                      tills jag kommer hem från Teneriffa,
                      jag var på Grann Gården i går och
                      köpte mig en ny fönsterskrapa.....
                      Jag ska försöka provpacka i dag
                      fy vad svårt det är att packa så det
                      blir "lagom" mycket .......men jag
                      ska försöka att inte ta med för
                      mycket....Nu lite frulle......A............
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Alltid lika svårt med packningen.
Nära nu... 😉

Kram ❤

2015-02-26 @ 15:08:06
Postat av: Anita

Här är det rullning av kläder som gäller nu....

Kram <3

2015-02-27 @ 10:51:55
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0