Tisdag och sol....

 
                    God Morgon denna hostiga Tisdag....
 
           Jag har nog fått en släng av någon liten bacill..
           jag hostar......men jag är inte sjuk..........
 
           Dagens frukost blev ett glas med citron-ingefära
           och pepparotsvatten...........och efter det ett glas
           grönsaks smoothie med lin och chia frön.........
 
 
                          Solen lyser in i kuvösen.....så nu
                          dröjer det nog inte länge innan
                           jag kan ta med mig virkningen
                           och sätta mig där och titta på
                           takdroppet............
 
 
                           Jag hoppas innerligt att det inte
                           kommer mera snö nu.....men det
                           är väl bara önsketänkande kan
                           jag tro......................
 
 
                             +16 grader........härligt.............
 
                   I dag blir det en sväng in till staden för
                   att hämta Ella på förskolan......kul........A....
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ja, nu får Du se till att kurera Dej.
Snart är det ju dax... ✈

Kram ❤

2015-02-10 @ 13:19:42
Postat av: Anita

Haha.....jag är inte sjuk bara lite hosta och den hoppas jag är borta när det är dags....

Kram <3

2015-02-10 @ 14:12:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0