Tisdag 17/2.....

 
                        God Morgon Tisdag.......
 
              Lilla Ella har kommit hem från Usö...så skönt......
 
 
                     Min förkylning har inte släppt sitt
                     tag om mig.....jag varvar smoothie
                     och te......jag måste börja med en
                     kopp te på morgonen för att över
                     huvudet kunna tala......sedan blir
                     det en smoothie till frukost här
                     är det en på bär och yoghurt...........
 
 
                   Jag köpte mig en magic Bullet på en
                   annons för 80 kronor på och det var
                   ett bra köp........................................
 
 
                      Varje gång jag dricker kaffe så har
                      jag i en tsk kokosfett................
 
 
               Så kör jag kaffe och kokos fett i min
               magic bullet.........och det blir så gott...
 
 
                 Så här kan en frukost se ut......................
 
 
                 Så här kan också en frukost se ut..
                 smoothie på spenat, avocado,kivi
                 och grönt te.........och varje morgon
                 blir det ett glas med ingefära och
                 citron dricka som sätter i gång
                 ämnesomsättningen.....Ja jössus
                 vad en får kämpa för att gå ner i
                 vikt....men jag ser att det är effektivt
                 att skippa kolhydrater........Någon
                 träning blev det inte förra veckan
                 och det blir nog ingen denna vecka
                 heller p.ga förkylningen........
 
 
                                       Ha en bra dag......................A..........
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Riktigt nyttigt ser det ut som... 😉

Krya på Dej!

Kram ❤

2015-02-17 @ 09:59:56
Postat av: Anita

Tack....

Kram <3

2015-02-18 @ 05:29:12
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0