Onsdag..11/2...

 
                     God Morgon Onsdag......
 
           Jag började med att fylla på min dosett....
           jag tycker inte det var länge sedan jag
           gjorde det men en vecka går ju i rasande
           fart..................................
 
 
              Det går åt mycket frukt och grönsaker
              i mina smoothies som jag dricker varje
             dag....vi var och fyllde på förråden i går
             när vi åkte hem från Ella......Lidl har bra
             frukt och grönsaker................
 
 
                    Solen skiner så det blir nog att sitta
                    med virkningen och njuta i kuvösen
                    i dag också..........
 
 
                  Så här såg det ut i Lördags f.m.......
 
 
             Så här ser det ut i dag.....solen
             skiner och det tar jättemycket på
             snön........så härligt...............
 
 
             Pappas hemsnickrade byrå står nu
             i lekrummet med leksaker i...den är
             i perfekt höjd till Ella......och så är det
             Magnus broderade tavla som han
             gjorde i småskolan.....................
 
 
                En liten duk som jag har virkat och
                sedan broderat Smålands landskaps-
                blomma på .......Linnean........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Du har fint!!! 👍

Kram ❤

2015-02-11 @ 19:18:21
Postat av: Anita

Tack fina Mariana

Kram <3

2015-02-12 @ 21:38:07
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0