Fredag igen......

 
                                 God Morgon Fredag........
 
                  Ja mina Julstjärnor står fortfarande lika fint
                  efter två månader.......
 
 
              Två hyacinter skulle jag dra upp själv
              till Jul tänkte jag.....men jag gjorde nog
              något fel......så jag får vara nöjd om de
              blommar till midsommar....
 
 
                            Bad i morgon...??
 
           Annars har det varit full rulle hela veckan
           vi hade ju Ella här i måndags och i tisdag
           hade jag tid på reumatologen .....i onsdag
           hade jag ingenting tror jag.....i går blev det
           en rask promenad till vårdcentralen för
           provtagning....sedan en middags promenad
           med Goe Ludde....och efter det en promenad
           till sjukgymnastiken för träning.....och i dag
           ska jag nog lura med gubben till Kumla och
           köpa lite garn tror jag...när han kommer hem
           från jobbet........
 
 
             Någon gång i helgen kanske
             det blir Tacos utan bröd men
             med köttfärs och hela köret
             men i stället för att rulla i den
             i bröd blir det ett salladsblad..
 
                       Ha en bra fredag...
                       för i dag blir det....
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ja, full rulle verkar det som... 😉

Ha en solig fredag!!

Kram ❤

2015-02-06 @ 11:56:13
Postat av: Anita

Alltid full rulle Mariana....

Kram <3

2015-02-07 @ 10:28:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0