Torsdag,,,,,

                        God Morgon.......
 
 
 
              Det är nog bäst att jag slänger in
              en annan bild av mig än den "demon"
              bild jag la ut i går........hehe.............
 
 
 
                I dag blir det till att ta influensa vaccin....
                jag är ju fortfarande anställd av kommun
                så det blir på deras bekostnad...............
 
                Min chef Annmarie ringer och vill att jag
                ska följa med till Lanna lodge för av-
                tackning...det ska bli god mat och
                fina tal...säger hon......men jag vill
                inte följa med.....för varken Annmarie
                eller den ny vård och omsorgschefen
                har aldrig sett mig i arbete.....så då
                känns det inte bra att sitta och höra
                om hur "duktig" man varit i sitt arbete....
                det är ju bara hörsägen tycker jag.....
 
                Ha nu en bra torsdag ......................
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Kloka, gosiga, mysiga Anita... 😘💖

Kram ❤

2015-12-03 @ 08:14:32
Postat av: Anita

...........Kram <3.............

2015-12-04 @ 13:20:09
URL: http://lekebegsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0