Tisdag

 
 
 
                 Ja då har även denna dagen gått.........
 
              Jag lagade en jättegod fiskgryta ...tyvärr
              blev det ingen bild på den........
 
 
              Vi tog en riktig lång kvällspromenad
               med Ludde.....friskt och skönt var det....
 
 
 
         Jag beställde denna som
         ljudbok...så den lyssnar
         jag på när jag är ute och
         promenerar.......men nu
         blir det Dessertmästarna
         på tv:n ........i morgon blir
         det en sväng till Marieberg
         jag ska försöka hänga på
         låset när de öppnar för att
         köpa de sista Julklapparna.....
 
         Ha en bra kväll Alla Glada....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0