Kvällen innan Julafton........

 
              God Kväll...i morgon är det Julafton
              och Ludde är nyklippt och har fått
              en röd rosett dagen till ära...........
 
 
 
             Haha ....ja så här ser min städhjälp
             ut...nu ska ha ut och skaka mattor.....
 
 
 
                       Vit Azalea...jag gillar dessa
                       blommor..............
 
 
 
                En röd också....och en duk som
                är broderad i slutet på 30 talet
                och jag tycker den är så fin.....
                jag har sytt på en ny spets...........
 
 
 
                       Så fin.............
 
 
 
                Den här lampan ska jag ge i Jul-
                klapp till en liten flicka som börjar
                på E..................
 
 
 
             I morgon halv två blir det Julmat
             till familjen............
 
             Ha en bra kväll Alla,,,,,,,,,,,
 
 
 
             
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

God Jul älskade vän! 💖

Vilken julsnygg städhjälp! 😆

Kram ❤

2015-12-24 @ 10:42:59
Postat av: Anita

Hoppas att du har haft en bra Julafton....

Ja visst är han stilig min städare....

Kram <3..

2015-12-26 @ 18:28:25
URL: http://lekebegsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0