Handling och brödbak........

 
                Lördag kväll........
 
 
 
            Den obligatoriska lördags frukosten......
            så himla god......................................
 
 
 
           7 st 60 cm rosor för 30 kr....jag
           köpte två buketter......så fina.....
 
 
 
 
               Jag blandade vita och rosavita............
 
 
 
           Vi drog till Hallsberg och handlade ..........
            först på Lidl och sedan på ICA..............
            på ICA hade de färska räkor för 13.90 hg...
            och jäklar vad goda de var....så dit ska vi
            åka flera gånger för att handla..............
           
            Jag hittade ett recept på protein bröd och
            det har jag bakat i kväll.......
 
 
 
           Shit vad gott det var......nu har jag skivat upp
           det för jag ska lägga det i frysen och ta upp
           så många skivor som behövs....så att det inte
           blir torrt.............
 
           Ha en bra lördagskväll....................................
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0