Torsdag.....

 
 
                      Torsdag........
 
         I dag är jag uppe med tuppen.........
 
        Det är mycket som ska hinnas med
        i dag........Det blir en sväng in till stan
        i eftermiddag för att se till lilla Ella och
        och så ska vi lämna in en gas flaska
        för att fylla den med ny gas....handling
        står också på agendan....och så ska det
        lagas lite mat till helgen....det blir ett litet
        "smörgåsbord" med Janssons frestelse...
        ägghalvor....köttbullar...prinskorv.....sill...
        för på lördag är det Nora marken....och
        dit ska vi dra en sväng...........
 
                                  PLANKAN......
 
 
 
          
            Titta vad lätt det här verkar....hehe...men min
             fundering är .....hur sjutton kommer jag upp
             från golvet ..........nej det får nog vänta till det
             blir kväller så någon kan rädda mig..............
 
 
 
 
     
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Härliga Du... ta det lugnt!! 😘

Kram ❤

2015-08-27 @ 08:59:56
Postat av: Anita

Ingen risk Mariana att jag förtar mig när det gäller träning....

Kram <3

2015-08-27 @ 10:26:19
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0