Semestern är slut för Lars............

 
                   Söndags middagen i dag blev pizza......
                   usch och fy vad mätt jag blir....och
                   då orkar jag bara med pommes och
                   en liten trekant.....Lars frågar varje
                   gång varför jag ska dra till med en
                   sådan pizza när jag ändå inte orkar
                   med den......han fattar inte att jag gör
                   det för hans skull.....för han går och
                   småäter lite då och då av pizzan och
                  rätt som det är ........så är den slut........
 
 
 
                        Dom här gröna tycker jag är
                        särskilt goda......................
 
 
 
                     Kolla in här...jippi ena gaveln är
                     färdig målad......nu blir det att börja
                     med kuvösen......sedan beror det på
                     sensommar vädret om det blir mera
                     målat i år........................
 
 
 
                         Men jag är sjukt nöjd med hur
                         det ser ut......................
 
                         I morgon börjar Lars jobba igen
                         och det blir lite normala rutiner
                         igen......jag ska ringa till Mariana...
                         jag har längtat efter att tala med
                         henne hela semestern.....men i
                         morgon Mariana....kan du vänta
                         dig ett samtal......kram......A..........
 
                     
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Åh, jag som är borta hela dagen... 😦

Vad snyggt det blev!! Grymt bra!!!

Kram ❤

2015-08-02 @ 19:07:39
Postat av: Anita

Ha så kul i morgon....javisst blev det bra....
vi hörs på onsdag.....

Kram <3

2015-08-02 @ 19:18:01
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0