Nora .....

 
 
                   Jag har haft en bloggfri helg...
                   Vi har varit i Nora över helgen
                    den här helgen är det alltid
                    marknad i Nora så vi drog dit
                    i fredags middag och stod på
                    campingen utan el.....jag kan
                    koppla upp mig och blogga
                    utan el ....men jag tyckte det
                    var lite besvärligt....så då blev
                    inget bloggande........................
 
 
 
                          Varmt och skönt var det.......
                      Här har sällskapet hamnat framför
                      en racerbil av något slag...............
 
 
 
               Vi brukar gå upp rätt tidigt för det
                fylls på med folk.....rätt fort..........
 
 
 
                   Köpte en Prinsessklänning  åt
                   Ella och lite marknadskarameller....
                   lite nitlotter blev det också........
 
 
 
            Härlig blå himmel med lite tunna moln...
 
            I dag blir det att steka lite fläskkotletter
            innan jag drar in till stan för att tillbringa
            några timmar med Ella.....medans hennes
            föräldrar jobbar......Ha en bra måndag.....A....
 
                  
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tänkte allt på Dej där i Nora.
Själv stod jag över i år.
Ljuvlig klänning!!

Ha en fin farmordag!

Kram ❤

2015-08-31 @ 09:40:20
Postat av: Anita

En härlig helg hade vi...och Ella vart glad över klänningen ......<3

2015-09-01 @ 21:47:38
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0