Ludde 6 år

 
                            Hej Torsdag........
 
           I går hade jag ett telefonsamtal med min
           goda vän Mariana......och då bestämde vi
           ett möte på hemligt ställe.....för Mariana
           men inte för mig......lördag den 5 september
           ska vi ut och förlusta oss....det ska bli så kul....
 
 
                Det har blivit många dopp i tunnan
                nu några dagar......I tisdags efter-
                middag låg jag ute i en solstol och
                sov i solen så när jag vaknade var
                det bara att hoppa i och ta sig ett dopp...
 
 
 
                 I går fyllde han år vår lille fina Ludde....
                 6 år har han redan blivit.....så han delade
                 fläskytterfile med Daniel som var här och
                 åt middag..................I dag har jag fått ett
                 ett samtal från en annan god vän ........
                 Marie-Ann H.....och vi talades vid i Maj
                 sist.... så vi hade en hel del att avhandla...
 
                 Men nu är det dags för en promenad med
                 Ludde.....Ha en bra dag ..................A..........
 
 
 
 
         
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tack vännen ❤ för Ditt initiativ... 😉

Du förvarnade ju redan för tre år sedan, när det var Dej vi firade. Då tyckte jag att det var långt kvar och tänkte att det hinner Du glömma bort.
Tji, vad jag bedrog mej.... ska bli superkul! 😁

Grattispussar till goe Ludde... 💖

Kram ❤

2015-08-06 @ 18:24:21
Postat av: Anita

Ja det ska bli så roligt att träffas....

Ludde hälsar och tackar...

Kram <3

2015-08-08 @ 09:37:02
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0