TISDAG....

 
                                 Hej Tisdag..........
 
               Påsk helgen är slut och nu är det vardag
               igen....vädret är skönt ...ingen blåst som
               det var i helgen.......Här sitter vi vid von
               Platens gravplats och dricker kaffe..........
 
 
 
                           Det var flera än vi som ville
                           ha lite fika............................
 
 
 
 
                  Lars, Lasse och Fia köpte kläder och
                  jag köpte mig en handväska....lite
                  suddig bild bara......men den syns
                  bättre på bild 1 bredvid Lars.........
 
 
 
 
                  Spelade kort gjorde vi......sjuan tror jag
                  att den hette......vi spelade Maja först
                  och jag förlorade...kan ni tänka er det..
                  och då ville jag inte spela det mera.....
                  och sjuan var rolig att spela.............
 
 
 
 
                            Fy vilken frossar helg det har
                            varit....så i dag blir det lite mera
                            nyttig mat......kyckling och en
                            massa grönsaker.......
 
 
 
 
                         Ha en bra dag............A............
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Snygg väska!! 😉

Under påsken ska man frossa!

Kram ❤

2015-04-07 @ 11:33:04
Postat av: Anita

Ja jag trivs med väskan så det var nog ett bra köp...

Kram <3

2015-04-07 @ 22:12:13
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0