Onsdag 8/4

Tack Anita!! ❤

 
 
 
 
 
Tack goa Anita, det ska jag banne mej göra!  💖💖
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vilken förskräckligt bra idé... Du är klok för flera! 😉
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
          Tänk vad roligt att vakna till detta fina beröm
           en Onsdags morgon....Tack fina Goa Mariana...
 
          I dag är första dagen på ditt fria liv...Härligt........
 
 
         Även jag går in i en annan fas i livet.......vi
         ska hämta ut nya bilen i dag.......Jag ska
         köra in Saaben för sista gången till stan
         i dag........Jag ska även försöka klura ut
         vilken färg jag ska ha på virkgarnet som
         jag ska passa på att handla i stan i dag...
 
 
 
 
 
           Nu ska det virkas ett par
           huvud bonader......kul......
 
          Ha en bra dag.....A........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tack igen... Du är en härlig & go vän!! ❤❤

Kram ❤

2015-04-08 @ 08:52:19
Postat av: Mariana

Lycka till med nya bilen!! 😉
Den går väl till Marieberg för tjejträff??!!

Kram ❤

2015-04-08 @ 12:39:52
Postat av: Anita

Klart att vi ska dra en sväng till Marieberg snart..

Kram <3

2015-04-10 @ 20:18:02
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0