FREDAG 24/4

 
 
 
 
                 Haha...jag älskar dessa undersökningar....
                 "Anita, du är gosig".....jo jag tackar jag......
 
                På Lördag blir det lite kalas här hemma.......
 
 
 
                 Lars städade i går...här har han
                 slängt ut mattorna i kuvösen...de
                 ska ut och skakas....vi har olika
                 sätt att städa på...och detta är alltså
                 Lars sätt..................
 
 
 
                    Planteringar av mina blommor
                    på altan är klar..........................
 
 
 
                 Vi har vitsippor som växer på
                  vår tomt.........
 
 
 
                I morgon kommer lilla Ella och ska
                förhoppningsvis stanna kvar till på
                söndag då ska vi nog åka och titta
                på flera vitsippor...nämligen i Trys-
                torps ekäng...............
 
 
 
                      Här sitter Daniel och en liten Magnus
                      mitt i vitsippehavet i Trystorp.....våren
                      1984..................
 
 
 
 
                Jo detta var också en undersökning och då
                kom det fram att jag är Bamse i Bamses värld....
 
               Ha en bra Fredag............A.............................
 
 
 
 
 
 
 
               
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Du är inte bara gosig... Du är härlig också!!!
... och klok, det vet vi ju... 😉

Ha en jättefin helg!

Kram ❤

2015-04-24 @ 11:10:26
Postat av: Anita

Tack fina Mariana...

Kram <3

2015-04-27 @ 08:17:00
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0