Torsdag 4/9

 
                        Torsdag redan ??
 
         Jag har legat ut i en solstol och solat..
         men nu ska jag laga till en fiskgryta...
 
 
                      Det blir lite torsk fil'e......och
 
 
                  Rotfrukts mix som jag drygar ut med
                  lite mera lök och ärter.........och så blir
 
 
                        det chili i också lite hetta måste jag
                        ha i fiskgrytan...................................
 
 
                           Nya chili på tork...........
 
 
               olika utseende och styrkor...........
 
 
            Så hade jag restgarner som låg och
            tog plats....och så ville jag prova på
            ett nytt sätt att virka som heter krokning
            och det var jätteroligt....så här håller jag
            på med en liten filt till Ella's docka.......
 
            Huvudvärken har hållit i sig nu sedan i
            måndags och ryggen blir bara sämre  
            och  sämre..det ska bli skönt att komma
            till  sjukgymnasten på måndag och få ett
            utlåtande av henne.........A...................
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Sköt om ryggen!

Kram <3

2014-09-05 @ 09:01:54
Postat av: Anita

Skitrygg....men det blir bättre ...förhoppningsvis..
Kram <3

2014-09-05 @ 11:41:04
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0