Torsdag 11/9...

 
                              God Morgon Torsdag.............
 
                    Det blev en cykeltur även denna förmiddag..
                    stannade till en stund vid Riseberga kloster-
                    ruin......................................
 
 
                     Öppna landskap kan man väl kalla
                     detta för...........................................
 
 
               Det blev en cykeltur på ca 1 timma.......
 
 
                    Väl hemma blev det ett dopp i
                    tunnan...jag skulle ta ett kort
                    på termometern när jag stod i
                    tunnan tänkte jag..    .men det
                    blev för kallt +15 grader..........
                    Jag ska in på en undersökning
                    om en vecka och tills dess ska
                    jag hålla lite diet...det finns vissa
                    saker som jag inte får äta..så där-
                    ska jag nu göra en korv och potatis-
                    gryta.....Ha det gott.............A...........
                     
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Heja på!!!

Ha en fin dag!

Kram <3

2014-09-11 @ 12:49:16
Postat av: Anita

Tack....Ha en fin dag du också.
Kram <3

2014-09-11 @ 18:12:45
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0