SÖNDAG........

 
 
 
                            Härliga Söndag.....
 
 
            Magnus och Anna's köksoffa är nu
            färdig att grundmåla.......................
 
 
                  Jag frostade flaskor som jag ska
                  ha i kryddhyllan......................
 
 
                           Blir bra tror jag...........................
 
 
                 Het kasslergryta blev det till middag... 
 
 
                      Härlig sommarhimmel..................
 
 
                     Så det blev lite solning i solsängarna...
                     och naturligtvis så somnade jag....och
                     då kom Fia och Lasse på besök........
                     och efter det så somnade jag igen och
                     vaknade lagom till Bingo-Lotto.............
 
 
                  Ingen vinst denna gången heller.....
                  men när det var slut fanns det ett
                  varmt bad till mig...........................
 
 
                      Nu har jag fått fotvård...så nu
                      är det sängen som gäller..för i
                      morgon bitti blir det ett besök
                      hos sjukgymnasten för min onda
                      rygg..........A..................................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0