RUNKEEPER

 
                   Ja då var Erik hemma och fixade
                   till så att jag fick runkeeper i telefon
  
                  
   
                                        
 
                   Och så provade jag den när jag
                   var ute och gick med Ludde.....
                   Haha.....jag gick 1,89 km på
                   32.5 min.....och jag gjorde av med
                   142 kalorier.....lilla Ludde nu måste
                   vi ändra på det här och gå lite fortare
                   men det är inte lätt med en hund med
                   så korta ben och så doftar det så gott
                   i varenda buske vi går förbi.....ja nu har
                   jag i alla fall provat....och jag fick frisk
                   luft den halvtimmen det tog att gå två
                   km........I morgon blir det att prova den
                   när jag ska ut och cykla......A.............
   
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Det lilla är bättre än inget.Härliga Ludde.

2014-09-09 @ 10:25:23
Postat av: Anita

Ja Eva det lilla är bättre än ingenting...Ha det gott...

2014-09-09 @ 14:49:57
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Goe Ludde!!

Kram <3

2014-09-10 @ 00:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0