Regnig Måndag 8/9

 
                             Måndag igen................
 
              Jag har varit hos Carina min sjukgymnast...jag
              har gått hos henne många år nu, med olika
              krämpor........och den här gången är det en
              muskel som har låst sig i ryggen...och det
              beror på att ryggen är i dåligt skick och att
              jag går alldeles för länge innan jag söker....
              men ni vet hur det är.....jag klarar nog av
              att jobba 4 nätter till sedan är jag långledig.....
 
               Hon la i alla fall på en värmedyna och
               sedan fick jag akupunktur ....vi måste
               först få "loss" muskeln innan vi kan göra
               något annat sa hon......så nu ska jag göra
               lite övningar i dag och så ska hon ringa i
               morgon bitti och höra hur det har gått.......
 
               Sedan hem och ta en värktablett och på
               cykel för att dra en sväng till Knista kyrka..
 
 
             Eftersom jag har svårt att gå med den låsta
             muskeln men att cykla går bra och så har jag
             ju en el-cykel så jag behöver inte ta i när det
             kommer en backe....men jag måste trampa hela
             tiden...och det var skönt att röra på benen efter
             gårdagens solning...........................................
 
 
                      Den här fick jag användning av i dag.......
 
 
                  Men inte satt den där den skulle tyckte
                  jag...men lite skydd gav den nog....eller
                  var det jag som cyklade för fort...hehe....
 
 
                Jag är nog inne i en rosa period nu
                men det lyser upp lite i höstmörkret...
                min nya jobbarryggsäck..................
 
 
                     En namnskylt är påsatt......
 
 
                      Klockan hänger också där....så
                      jag kommer i tid.........................
 
 
                Ja nu blir det lite bruna bönor...sedan
                ska jag vila lite i detta träliga väder.....A....
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0