NU är det gjort....

 
              Då var Koloskopin gjord för denna gången......
              och det gick alldeles utmärkt....det värsta är
              ju tiden man ska dricka och laxera.....själva
              undersökningen går bra ......och jag tar aldrig
              lugnande eller bedövning.....och i dag var det
              dr Jonas Halvarsson och syster Annelie som
              utförde undersökningen......Annelie var också
              från Småland så vi talade lite om dialekter.....
              och för Jonas berättade jag om när Lars
              skulle göra samma undersökning för några
              år sedan....ta ingen bedövning eller lugnande
              sa jag till Lars för då får du stanna kvar längre..
              så han sa att nej min fru säger att jag inte ska
              ta någon medicinering.....så de körde igång....
              men det dröjde inte länge förrän doktorn sa
              att nu bryr vi oss inte om vad frun säger..nu
              får du medicin..haha....
 
 
                   Sedan hämtade vi hem Ella från
                   förskolan.........................
 
 
                     Farfar öppnade plånboken..så att
                     spargrisen blev påfylld................
 
 
                             Men vart tog slantarna vägen ??
 
                            Nu ska vi plocka fram lite gott för
                            jag har bara ätit en sallad efter
                            undersökningen...så nu ska jag
                            börja fylla magen lite försiktigt....A......
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0