Lördag...

 
                   Vi åkte till Hidinge gård och köpte
                    potatis.................
 
 
                           Man får fylla i sitt namn och hur
                           många potatissäckar man
                           köper..det finns 10 och 25 kilos..
 
 
                   Ja precis...i springan betalar man.........
 
 
                   Jag gillar när potatisen är lite jordig
                   och inte de tvättade........................
 
 
                  Jag slog till och gjorde vitlöks "ragger".......
 
                    Lars håller på att sprut måla en
                    skänk åt Anna och Magnus.....
 
                         Den blir nog bra tror jag........
 
 
                   Nu håller Lars på att plocka ner lite
                   äpplen innan de blåser ner.....det är
                   den gamla sorten Gravenstein....så
                   saftiga och goda...................
 
                   Nej nu ska jag leta upp något bra recept
                   till äppelkaka eller paj.....A.....................
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0