Frostig Tisdag......

 
                          God Morgon Måndag......
 
               Helgen har gått i en väldig fart......både
               lördag och söndag fick jag med mig Goe
               ut på cykelturer.....och i söndags kom Ella
               och hennes föräldrar ut.....och här friserar
               Anna lilla Ellas lockar......
 
 
                Uppstigen ur badet........sedan blev det en
                flaska välling och sängen för hon ska vara
                hos mig i morgon måndag........................
 
 
                 Hon här hon fått tag på en piller-
                 burk som hon vet att hon inte får
                 ha ....därför vänder hon ryggen åt
                 mig......men hon får inte upp burken
                 men den är ju rolig att skaka på.......
 
 
                Jag hade gjort en stor gryta med kalops
                så vi sju stycken som åt och så lilla Swira
                som kröp upp i fönstret............
 
 
                Vi har varit ute på cykelturer både
                Lördag och Söndag.....i ett rått och
                dimmigt väder..................
 
 
              Dagens cykeltur blev  härlig i solsken
              och kall klar luft efter den första frost
              natten...................
 
 
                          Härlig Tisdag..........
 
 
                  I söndags när vi cyklade här syntes inte
                  de blå bergen......men i dag såg jag dem
                  Ha en bra Tisdag alla glada......A..............
             
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ella börjar bli stora damen... :)

Du är GÖÖÖRDUKTIG med cyklingen!!
Imponerad AB!

Ha en bra dag!

Kram <3

2014-09-23 @ 12:24:54
Postat av: Anita

Ja visst börjar hon bli stor...det går fort nu..Det är skönt med cykel turer på morgonen...jag ska säga att jag också är imponerad av mig själv....hehe...

Kram <3

2014-09-24 @ 07:23:20
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0