Ansiktsmask....

 
                  Eftersom jag gör en storrengöring in-
                  vändigt, så tänkte jag göra en utvändigt
                  också.....en skön ansiktsmask började
                  jag med...............................
 
 
                To.m ett nagellack kom fram...det är sällan
                som jag använder det men nu är jag ju sjuk-
                skriven så då tyckte jag att jag kunde kosta
                på mig det............................
 
 
             Den här smashboxen köpte jag på flyget
             i våras och så himla skön...den jämnar ut
             allt man råkar ha i ansiktet......den används
             på alla som är på tv:n....man blir så slät och
             len i skinnet........Nu ska jag tala om att jag är
            så himla hungrig....det blir att åka till macken
            och plocka ihop en sallad som jag kan äta när
            jag kommer ut från USÖ......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0