Tisdag....

 
                    God Morgon Tisdag......
 
             Vi har plockat bort alla våra fasta
             telefoner hemma......så nu gäller
             det att alla som vill tala med oss
             att ringa på mobilerna....och det
             gör de flesta............
 
 
                      Jag köpte hem två hyacinter...nu
                      ska jag försöka pricka in så de
                      blommar tunt Juletid.................
 
 
                I går gjorde jag korv gryta med rot-
                grönsaker och pepparrots yoghurt.....
 
                Klockan 07.59 i morse ringde min
                chef och talade om att de hade
                planeringsmöte på Lanna lodge
                med alla nattarna....och frågade
                om jag hade möjlighet att komma..
                men på förmiddagen har jag tid hos
                Ida för att klippas och på eftermiddagen
                ska Erik komma......men det hade varit
                roligt att fått vara med..........A.................
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0