Söndag kväll

 
                            Söndag kväll........
 
           I dag kände jag inte för att laga någon mat......
           utan jag ville hälsa på en sjuk liten Ella i
           stället......så därför stekte jag en laddning
           pannkakor åt henne................................
 
 
                   Hon mådde inge bra......Hög
                   feber har hon haft nu några dagar.....
 
 
                  Det blev hamburgare inne i stan
                  Nu har jag spelat Bingo-Lotto....
                  men inte sjutton vann jag något..
                  klippt Lars har jag också hunnit
                  med....och förhoppningsvis hinner
                  jag diska upp lite innan det är dags
                  att knoppa in......för i kväll är jag trött
                  har ont i ryggen och en jäklar rethosta
                  har jag fått........Hörs i morgon......A........
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hmmm... stackars Ella & hennes Farmor!!

Imorgon är en ny dag!

Kram <3

2014-10-05 @ 23:29:32
Postat av: Anita

Kram <3

2014-10-07 @ 09:07:22
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0