Onsdag och Nackspärr...

 
          God Förmiddag Onsdag........
 
 
         Ja inte är det nackspärren som
         jag vaknade med idag.............
 
 
              Det var bara att stoppa i sig en paraflex
              på fastande mage.....och hoppas jag att den
              hittar både min onda rygg och nackspärren...
 
 
               Middagen igår blev Italiensk kassler
               i krämig sås med ris.....såå gott......
 
 
               I dag blir det fläskkotlett...jaja...man ska
               inte äta så mycket kött...men jag blir sugen
               på fläskkött....och då äter jag det..............
 
 
                En av pojkarna kom hem och var sugen
                på stekt fläsk och löksås....så då köpte
                jag det och ska göra till honom i dag.....
                förhoppningsvis så ger sig "spärren"
                tills dess..........
 
               Nu blir det till att leta på halskragen
               så jag kan hålla huvudet högt i dag.......
               Ha en bra Onsdag alla........A.............
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Åh, receptet på den Italienska kasslern måste jag få!!

Fläskkotlett hör till mina favoriter.

Skicka av med nackspärren!!!!

Kram <3

2014-10-15 @ 17:53:50
Postat av: Anita

Lägger ut receptet på kasslern någon dag...det var såå gott med fläskkotletter igår....nackspärren hänger efter som en obesvarad kärlek...får se när han ger sig........

Kram <3

2014-10-16 @ 04:54:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0