Mariana Träff..

 
                              God Morgon Torsdag.........
 
            I går var det dagen D då jag skulle träffa Mariana
            på Marieberg.......Vi kom dit vid 11.30 tiden och
            hade bestämt att vi började med lunch.....som jag
            blev bjuden på av snälla Mariana ..bara för att jag
            hade fyllt år............
 
 
                       Efter 5,5 timmar lunchande blev det
                       ett besök på Damrummet.......hoppsan
                       där var visst blixten på.......................
 
 
                     Haha....det där med Selfie är ju
                     inte lätt......den ene tittar hit och
                     den andra tittar dit..................
 
 
                 Här hittade vi ett par massage fåtöljer
                 och naturligtvis så var vi ju tvungna att
                 slå oss ner och prova.....det kom två
                 unga pojkar förbi som tog kortet åt oss
                 och tur var väl det  så det blev ett
                 kort som var ok.........
 
 
                En fin halsduk med stjärnor fick jag av Mariana
                och den passar på jackan som det är dags
                att ta fram......Tack snälla Mariana.......den
                var helt i min smak......
 
 
                Så mycket handling blev det nu
                inte....men det var ju inte därför
                som vi träffas på Marieberg...men
                ett par örhänge och en uggle-
                brosch blev det............................
 
                Oj vad trött jag var när jag kom hem
                vid 18-tiden så det blev tidig säng-
                gående......hostan är nu på topp...
                men jag har sovit gott i natt och
                nu är jag uppe tidigt, för i dag ska
                jag få besök av Magnus och Ella...
                Ha en bra dag................A..............
               
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ja, det syns minsann att vi hade roligt!
... och Du får till det så att "tok-bilderna" kommer till sin rätt.

Härlig dag med en härlig Stjärna!!!

Tack vännen och ta hand om hostan!

Kram <3 <3

2014-10-09 @ 08:44:00
Postat av: Anita

Haha....ja "tok-bilder" blir det många...och de måste ju också ut till beskådning....annars blir det ju inte så mycket att visa på våra möten..
Tack för en kul dag med dig....

Kram<3

2014-10-09 @ 10:14:00
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0