lördag kväll

 
                  Nu har det blivit midnatt.......
 
 
                     Snälla Maria lämnade av dessa
                     strumpor i min postlåda..................
 
 
                           Skönaste strumpor som finns..........
                           150 kronor för 7 par....billigt......
 
 
                  Magnus och Lars ska se Örebro
                  spöa Färjestad i kväll och jag ska
                  baka en äppelpaj med kondenserad
                  mjölk...................................
 
 
                 I paj formen finns det ett recept.........
                 men i kväll blev det ett annat recept..
 
 
 
                                    Äpplen................
 
 
                                              
 
 
 
                 Färdig paj......och den blev godkänd....
 
 
                           Månen i kväll....................
 
 
                            Min filt eller pläd som jag
                            håller på att virka med        
                            korsade stolpa....så himla
                            roligt att virka....snart är den
                            färdig...............
 
                          
                           Det var en nöjd Lars som kom
                           hem efter att Örebro utklassat
                           Färjestad...........A........................
                        
                           
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0