Marieberg träff med Mariana....

 
                      God Morgon denna tidiga Onsdag...
 
                      Klockan har nyss slagit 05.00 och
                      jag var tvungen att gå upp med min
                      onda rygg......................................
                      I går blev det en träff med Mariana
                      på Marieberg.....och eftersom hon har
                      fått skaffat sig en ny bil...så tänkte jag
                      ge henne en liten present.....så det
                      blev en rosa rattmuff......tyckte att den
                      skulle passa till den vita fina Volvon
                      som hon numera gasar runt i...............
 
 
               Förr i tiden hade man ju luktgranar i
               gamla unkna bilar....men de har nu
               fått gå i graven för en liten gullig känga
               som hon kan hänga runt backspegeln....
 
 
                 Vi öppnade starkt med en Budapest-
                  bakelse och kaffe......och den fika
                  stunden varade i tre timmar......så
                  sedan var det dags att inta lunch-
                  buffen innan de stängde där...........
 
 
                   Härliga Mariana alltid lika roliga att
                   träffa henne.............
 
 
                     Här förevigar hon rattmuffen.......
 
 
              Snygga naglar har hon skaffat sig........
              och en triss lott blev det också.....
              men eftersom vi båda har tur i
              kärlek så förstod jag att det skulle
              vara en nit lott......Grattis fina Mariana
              till nästa steg i ditt liv..............
 
 
                  Duktig fotograf är hon också...........
 
                  Om det blev något handlande..........
                  jodå.....Mariana fick tag på en
                  fin långkjol......och jag en jätte-
                  fin jacka....som jag är så nöjd
                  med..............När jag kom hem
                  vid 16.00 tiden blev det en liten
                  sväng med Ludde....sedan var
                  jag tvungen att lägga mig och
                  räta på ryggen......och där blev
                  jag sedan liggandes .........jag
                  skulle gått till jobbet på apt kl
                  18.30 men jag kom inte ur sängen
                   så det fick jag ringa återbud till....
 
                   Nu är det en ny dag och vi får ta
                   nya tag......Ha en bra onsdag....A....
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tack snygging för dagen och presenterna!!! 😄
Glädje från början till slut...👍
Ursnygg jacka!

Kram ❤

2014-11-12 @ 10:22:26
Postat av: Anita

Tack själv <3
Kram <3

2014-11-13 @ 10:27:11
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0