Mariana Träff..........

 
                               God Morgon Tisdag........
 
                I går var det dags för en träff med chefen......
                jag har nu varit sjukskriven i 4 månader, så
                nu börjar pappersexercisen med försäkrings-
                kassan, läkaren och jobbet.......
 
 
                   Jag hade lite risgrynsgröt kvar sedan
                   jag gjorde saffrans pannkaka i helgen,
                   så med lite vispad grädde vaniljsocker
                   och clementiner blev det Ris'ala Malta..
                   så det unnade vi oss en vanlig måndag
                   kväll, när vi hade tagit kvälls promenaden..
 
 
                 I dag blir det en sväng till Marieberg
                 och en träff med Mariana...ska bli så
                 roligt......Jag har köpt en lite present
                 till henne.....bara en liten obetydlig
                 sak inget märkvärdigt alls men roligt
                 att ge den till henne tycker jag.....ska
                 visa på nästa inlägg vad det är ....och
                 om du läser det här Mariana innan vi
                 träffas så kan jag ge en liten ledtråd...
                 du ska inte behöva frysa om lilla handen
                 i vinter....hehe......
 
 
              Nej nu är det dags att sätta lite fart........A........
 
                 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tur att jag inte läste inlägget innan.
Då hade jag spruckit av nyfikenhet.... 😞

Kram ❤

2014-11-12 @ 10:25:25
Postat av: Anita

haha....alltid roligt med överraskningar...
Kram <3

2014-11-13 @ 10:40:28
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0