Fredag....

 
                          God Morgon Fredag...........
 
               Gårdagen's lunch blev en god sallad med
               tomater, gurka, purjolök,manga, ost och
               chilisås och egen odlade chili flingor.......
               både stark söt och god................................
 
 
              Middagen bestod av stuvad spenat,falu-
              korv och ägghalvor...........gott det också..
 
              Kvällspromenaden gick till Övfre Fjugesta
              alltså " negerbyn".......det är kul att gå och
              kika hur det ser ut i fönsterna när det är
              upptänt på kvällarna......en del har redan
              stjärnor och ljusstakar lysande i sina
              fönster.....och en del har inte hunnit
              putsa sina fönster ännu.............jag ska
              gå mina 8 tusen steg varje dag säger
              min sjukgymnast......så det ä bara att
              trava på...........................................
 
 
                       I dag blir det en tur till Veterinären med
                       Goe Ludde.......som ska få två sprutor....
                       och på tal om sprutor är det nog dags
                       för influensa sprutan till mig snart.......
                       Ha en bra Fredag alla Glada............A...........
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0