Fredag

 
                            God morgon Fredag............
 
 
                      Vårt inbyggda akvarium som vi har
                       på övervåningen och som har stått
                       tomt ett tag nu, och Lars ville ta bort
                       det...men det ville inte jag så därför
                       drog vi in till stan för att köpa lite fisk
                       och växter,,,,,,,,
 
 
               Nere i hallen har vi ett med Malawi ciklider i
               och i det går det ju inte att ha några växter..........
 
 
                       Det är så rogivande att sitta och
                       titta på alla fiskar som far runt.....
 
 
               Eftersom jag har ont i ryggen så blev
               det inte att jag har hängt upp några
               gardiner på övervåningen...efter att
               Välstädat varit här och putsat våra
               fönster...men igår kväll blev det gjort
               så i dag har jag så jäklar ont så det
               var svårt att komma ur sängen.........
 
 
                         Kaveldun som vi plockade på
                         vår  cykeltur....har hamnat i en
                         Fransk vin flaska.......jag tror
                         att det går 5 liter i flaskan, som
                         vi köpte på en husbilssemester
                         för en billig penning.....vinet var
                         så äckligt så det fick vi hälla ut,
                         men det gjorde inget för det var
                         flaskan jag ville ha................Nu
                         blir det en promenad med Ludde
                         i detta eländiga väder...........A.......
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0