Torsdag och varmt.....

 
                 God Morgon Torsdag.......
 
           Jag sitter och tittar på tv:n när frys eländet
           börjar låta konstigt.........
 
 
                     Temperaturen hade gått ner
                     och när jag öppnade var
                     brödet upptinat........så då
                     var det bara att ringa Goe
                     och han kom hem från jobbet
                     och satte i gång frysen som vi
                     har i garaget.....så nu får vi
                     hoppas att han kunde laga
                     frysen här inne...för jag känner
                     inget för att köpa en ny........
 
 
                   Lars har flyttat ut sina chili plantor
                   till sitt lilla "växthus".....och jag tycker
                   det blev bra.........
 
 
                 Nu ska den här lilla godingen och jag
                 få besök av Ella och Magnus...i stan
                 är det alldeles för varmt att vara tyckte
                 Magnus så han ringde och frågade om
                 de fick komma och bada tunna.....så nu
                 blir det att ta upp lite färdig köttfärssås
                 som ligger i frysen och koka lite spaghetti
                 så vi hörs senare.......A........................
                 
 
                   
 
               
 
                    
 
    
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Håller tummarna för frysen!

Kram <3

2014-05-22 @ 21:36:06
Postat av: Anita

Tack Mariana......det gick vägen Goe fick igång den...Kram <3

2014-05-23 @ 10:30:09
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0