Tisdag.....

 
           I dag skulle jag gå på lågfart var meningen......
           men det var bara Goe Ludde som gick på
           halvfart....................
 
 
           Jag städade tvättstugan och sopsorterade.....
            Ella's blöjor och saker skulle upp på över-
            våningen och vissa saker i soptunnan en
            del till garaget och lite till husbilen..........
 
 
          Gardiner som jag inte har haft uppe
          på 10 år är nu tvättade och stänkta....
          de blir förhoppningsvis strukna senare
          i dag................................................
 
        
 
              Sedan gjorde jag en smoothie med blåbär....
              när det var gjort kröp jag ner under täcket för
              jag som inte skulle göra något gick fortfarande
              i nattlinnet.....nu skulle jag titta på hem till gården
              var det tänkt...för det börjar vid 11.35....jag vaknade
              av att telefonen ringde 13.15......ja så blev det med
              hem till gården.......efter Ludde promenad ska jag
              nu göra en het kycklinggryta....A............................
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Så kan det gå... hahaha...

Du är en riktig "flitmaja"!!

Kram <3

2014-05-06 @ 22:46:53
Postat av: Anita

Jag blir lika överraskad varje gång när jag säger att jag inget ska göra....då blir det helt plötsligt en massa grejer gjorda....sådana dagar behöver jag lite oftare.....Kram <3

2014-05-07 @ 05:24:52
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0