Tisdag

 
                    God Morgon Tisdag............
 
         Jag måste bara börja med att visa några
         bilder på Ella.....
 
 
                Ja du Ella det är inte lätt att försöka
                styra en hund en barnvagn ett paraply
                och hunden som går precis där han
                vill...sa jag till Ella när vi var ute och
                gick i regnet i går.....och på nästa bild
                får ni se vad jag fick till svar....................
 
 
                 Ujujuj....sa hon......en riktig Närking......haha......
 
 
                  Erik's fiskade strömming är nu inlagd
                  i ättikslag......gott..........................
 
 
                  Svärmor kom med lite rabarber och
                  då blev det en paj med hemgjord
                  vaniljsås........gott.......................
 
                  Nu blir det en dusch och sedan ska
                  jag vila för i e.m har jag apt möte och
                  sedan blir det att jobba en natt......A.....
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hahaha... härlig tjej!!!!

Kram <3

2014-05-20 @ 15:24:40
Postat av: Anita

Javisst är hon.......Kram <3

2014-05-21 @ 07:21:21
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0