Onsdag....

 
                                Hej onsdag kväll........................
 
                Jo jag pumpade upp en luftmadrass....som jag
                ska ligga på när jag gör mina höft och rygg-
                övningar......det där tunna liggunderlaget som
                man ska ligga på gör ju att man får ännu mera
                ont.....och jäklar i min lilla låda det funkade......
 
 
                   I går till lunch gjorde jag pannkakor av
                   kokosmjölk...och de blev en liten annor-
                   lunda smak....de blev godkända av både
                   Erik och Goe..............................................
 
 
               I dag drog jag till och gjorde en sallad.......
 
 
                Jag grillade kycklingfile som jag skar
                i mindre bitar......och kokte ägg........
 
 
          Knaperstekte bacon och micrade lite
          ärtor och broccoli buketter.....................
 
 
               Isbergssallad och majs...........
 
 
                  Jättegod vinägrätt av medelhavsolja
                  vitvinsvinäger salt peppar och dragon....
 
 
                Sedan var det bara att komponera
                ihop vad man vill.........
                Nu blir det två jobbarnätter så ha det bra...A....
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hoppas nu att rygg & höfter håller!!

Kram <3

2014-05-14 @ 19:48:10
Postat av: Anita

Ja det får vi hålla tummarna för....snart semester..Kram <3

2014-05-14 @ 20:09:57
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0