Onsdag eftermiddag....

 
                 Vaknade denna Onsdag till solsken
                 och min snart utslagna syren buske......
 
 
                 Dagens frukost bestod av strömming
                 ägg knäckemacka med ost och en
                 kopp kaffe.....gott så in i bomben.....
 
 
              Mitt "lilla" röda lyser upp så fint i solen...
 
 
                     Här ligger Ludde och gottar sig...
 
 
                Det blommar så fint i muren nu.............
 
 
                                             Olikfärgade.....
 
 
                      Den här har bara "kommit" hit.......
 
 
                        Det har smugit sig in en liten guling här...
 
 
          Nu blir det en kopp kaffe och lite rabarberpaj
          med min hemgjorda vaniljsås.....sedan vankas
          det nog ett dopp i tunnan tror jag....Hej Hej....A....
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ujejuj vad fint Du har!!!!

Kram <3

2014-05-22 @ 21:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0