Härliga Lördag.......

 
                   God Morgon härliga Lördag.......
 
          Nyss hemkommen från jobbet smakar det
          gott med en tallrik jordgubbar och vispgrädde.....
 
 
                 I onsdags när jag varit inne hos Ella så hämtade
                 jag upp Goe på jobbet......för nu skulle det bytas
                 tak på kuvösen..............................
 
 
                Jag fick hoppa in och ta en vak natt...
                och när jag kom hem på Kristihimmels-
                färd dagen skulle jag lägga mig på över-
                våningen eftersom Goe spikade på taket.....
 
 
              Öron proppar skulle jag ha så jag inte
              skulle bli störd......och stoppade i dom
              och somnade gott.......och när jag vaknar
              ligger de snyggt och prydligt på nattygs-
              bordet.....och jag har ingen aning om när jag
              har tagit ur dom.......
 
 
                Fredag morgon kl 0745 var vi inne i stan
                för att hämta Ella.........
 
 
                    Här äter Ella och dockan glass och
                    bär sås....jag matade Ella och Ella
                    matade dockan.................................
 
 
            Sedan var det dags att rita lite.............
 
 
               Mina Japanska azaleor blommar fint nu.......
 
 
               Sedan var det dags för en tupplur och
               den blev kort....45 minuter men under
               tiden hann jag in på Kupan och prova
               ett par söta sandaler på henne medan
               hon sov..............................
 
 
                    Innan hon åkte hem skulle hon bada...
                    det var hon så bestämd på för hon var
                    inne i badrummet och pekade på bad-
                    karet flera gånger....och dockan skulle
                    naturligtvis också bada...........
 
 
                           Så kom hon på att det gick
                           jättebra att stänka på Farmor
                           som satt på en pall utanför.....
                           men då stängde Farmor dörrarna...
 
 
                          Men vilken lycka när hon kunde
                          öppna själv......sedan blev det
                          ett himla öppnande och stängande.....
 
 
              Lycka är också att räcka ner till
              vattnet i tunnan och plaska lite......
 
              Nej nu är det dags för sängen........
              Ha en bra Lördag.......A.......................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
             
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Härliga bilder till familjealbumet!!

Ha en jättefin helg!

Kram <3

2014-05-31 @ 08:49:45
Postat av: Anita

Tack Mariana...detsamma till dig Kram <3

2014-05-31 @ 14:05:33
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0