Gusselby och Ella.....

 
                                Hej Måndag.....
 
           Hela helgen har gått och jag har inte fått ut
           många inlägg på bloggen....men nu ska jag
           försöka, fast jag har Ella här men just nu leker
           hon i sitt kök............
 
 
                Vi hade ett par gratis nätter i Gusselby..
                så därför drog vi iväg dit i fredags e.m..
                blå himmel, vatten och sol....................
 
 
                               Kväll i Gusselby.....
 
 
                       Då var det lördag och Ludde ligger
                       under parasollet......
 
 
                 Badade gjorde vi allihopa i det 14 gradiga vattnet...
 
 
                Lasse och Ludde tar sig en middagsnap......
 
 
                                   Härliga sol........
 
 
                   Färsk potatis sill ägg och olika såser.....
 
 
                                   Många dopp blev det.......
 
 
                  Och många kvällsbilder blev det också..
 
 
                               Söndag och hemgång.......
 
 
                Erik hade varit till Norrköping och
                fiskat strömming...så det var bara
                att börja rensa när jag kom hem...
 
 
              När strömmingen var färdigstekt kom fina
              Ella.....hon ska sova över här i natt...och
              så åker vi hem till stan med henne vid 18-
              tiden i kväll-----------
 
 
                       Jag hann att göra lite is glass till
                       henne......kladdigt men gott........
 
 
                   Erik och kompisar hade eldat i tunnan
                   i lördags kväll och det var fortfarande
                   varmt så Ella och jag tog oss ett dopp...
 
 
            Måndag morgon och Ella sov till kl
            07.00.....här har hon fått tag på mitt
            cerat eller lypsyl och målar för glatta
            livet............
 
 
             Mamma Anna har gjort en foto bok
             åt henne och den har vi läst i nu på
             morgonen......nu är klockan 12.00
             och hon har precis somnat...så nu
             ska jag skala potatis och steka fläsk-
             filen under tiden....Ha en bra dag....A.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Goa bilder på Er och fina naturbilder!

Nu får Farmor vila sej lite... :) :)

Kram <3

2014-05-19 @ 22:13:25
Postat av: Anita

Ja du Mariana...det blev inte mycket till vila här...men så är livet ...ibland går det i 180 knyck..Kram <3

2014-05-20 @ 08:07:33
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Vilken underbar bild på Dej & Ella i tunnan.
Den borde Du ha som bakgrundsbild på "fejjan"!

Kram <3

2014-05-21 @ 07:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0