Ärtiga Märta.....

 
               God Morgon........
 
      I dag har Märta namnsdag
      och det heter jag...........så
      grattis på dig...gamla Märta...
 
 
         Goe var ju på en liten träff i veckan för att
         lära sig ta bättre foto......här tog jag ett på
         två jordgubbar.........och så här skulle man
         inte ta ett kort.................
 
 
               Så här skulle man ta kortet....ser ni
               någon skillnad............motivet ska
               inte sitta i mitten utan 1/3 del från
               kanten....ser ni skillnaden.....jag
               gör det........ett gratis tips från mig
               varsågoda..........................................
 
 
              Det här motivet var ju lite svårt
              att få på ena kanten......men det
              är en simring till Ella.....hon måste
              ju ha en sådan när vi ska bada tunna
              för snart är det dags.....Härligt...........
 
              Ha en bra söndag.............A.........................
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Stort grattis Ärtiga Märta!!!

... och tack för fototipset!!!

Ha en jättebra namnsdag!!

Kram <3

2014-05-11 @ 14:22:19
Postat av: Anita

Tack så mycket....Kram <3

2014-05-11 @ 15:39:32
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0