Tisdag...

 
                             God Morgon Tisdag......
 
              Det börjar dra ihop sig till att resa och besöka
              solen.....och igår när Mariana och jag var på
              Marieberg hittade jag ett par jeans som inte
              är smala och tajta nertill...tur att det modet
              nu är över...för jag tycker faktiskt inte det är
              snyggt....och jag får panik när jag försöker
              prova ett par sådana jeans...jag får i ena
              benet....sedan av med dom.....men nu så
              hittade jag ett par....skönt............
 
 
             De här passade mina feta fötter.....så sköna.....
             duger att springa till poolen i........................
 
              I dag gäller det att packa...för sedan har jag
              något att göra varje dag hela veckan.....A......
 
     
 

Kommentarer
Postat av: Mariana


Tack igen för härlig dag igår, fina Du!
Ler fortfarande inombords... :) :)

Snygg tröja!!

Lycka till med förberedelserna inför resan!

Kram <3

2014-03-04 @ 09:57:19
Postat av: Anita

Tack själv....jag är såå nöjd över gårdagen...jättekul....ja tänk att jag hittade både tröja och jeans i sista affären...himla tur..ja nu gäller det att packa....Kram <3

2014-03-04 @ 10:09:52
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0