Tisdag

 
                                       Hej Tisdag.......
 
 
                   I dag ska jag på utbildningsdag...
                   vi ska lära oss att dokumentera
                   i Procapita....istället för i våra
                   pappers journaler.......Därför
                   drog jag i mig en smoothie
                   till frukost, två knäckemackor
                   och en kopp kaffe............
 
 
             Efter utbildningen blev det en sväng till
             Bergavallen med Ludde.....innan jag åkte
             och handlade det jag skulle ha till maten...
 
 
          Thailändsk Fläskfile gryta......med mycket
           chilipeppar i  och kokosmjölk......jäklar det
           var sting i den grytan men jättegod blev
           den..och till det gjorde jag grönsaksmos
           och så blev det saltgurka och gele......gott....A....
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad Du frestar med mycket gott!! :)

Kram <3

2014-03-25 @ 23:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0