Söndag med Ella

 
                        Söndag och Ella har precis
                        vaknat.....hon sov till 1/2 4
                        sedan vaknade hon ..men hon
                        var inget ledsen.....så hon fick
                        naturligtvis sova hos farmor....
                        men ni vet hur det är med små
                        barn de snurrar som propeller
                        i sängen....så efter en timma låg
                        jag med huvudet på sängbordet..
                        och då kände jag att nu går jag
                        upp och sätter mig vid datorn....
                        men vid den här åldern är man
                        ju smidig som ett kassaskåp....
                        så Ella vaknade naturligtvis......
                        men jag la henne i kärran och
                        hon somnade direkt och sov
                        till 07.50...och lika glad som
                        när hon somnade var hon....
 
 
                  Här ska hon spela gitarr..............
 
 
                     Lite hjälp får hon av farfar.....
 
 
                  Här sitter hon och funderar..............
 
 
            Ludde är rolig att klappa på och kliva
            över.....och Ludde tolererar allt.........
 
 
                Lite lek med kassaparaten och där
                är hon nog lite lik sin farmor,
                för jag älskade dessa apparater
                när jag var barn....( och lite ännu )
 
               
 
              Efter en promenad och fika hos pappas
              farmor somnade hon gott i kärran........
 
              Sedan kom mamma och pappa för att
              hämta henne......och jag talade med
              Magnus i kväll och han trodde inte att
              hon hade fått några men av att ha varit
              hos oss denna Lör-söndag....och lättare
              barn att ha får man nog leta efter....inte
              ett enda gnäll eller pip på hela helgen..
              På fredag ska jag in och till henne igen
              ska bli så roligt att tanka Ella för sedan
              åker vi bort en vecka.....Nu blir det sängen
              för i morgon blir det en heldag med fina
              Mariana på Marieberg....Kul...........A..........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Underbart med Dina bilder & texter!!

Idag är dagen! Äntligen!!!!

Kram <3

2014-03-03 @ 07:42:14
Postat av: Anita

Tack Mariana......Ja idag är dagen och nu är den över.....och jäkligt skojigt hade vi....Kram..

2014-03-03 @ 20:11:18
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Ännu en höjdardag tillsammans!! :) :)

Kram <3

2014-03-03 @ 21:15:26
Postat av: Anita

Jag ser fram mot nästa i maj...Kram <3

2014-03-03 @ 23:17:14
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0