SOLIG LÖRDAG

 
                 Soluppgång Lördag morgon kl 05.50.......
 
 
             Nu kommer mina vitsippor som jag har
             i trädgården..........................................
 
 
               Det som göms i snö kommer fram i tö......
               en tesked och en medicin mugg hittade
               jag under syrenbusken..........................
 
 
                  Mina fantastiska rosor står ännu.........
 
 
                   Ja då är det bara att svida om till en
                   baddräkt och mp3 spelaren och in-
                   taga solsängen.............................
 
 
                     Här skulle jag kunnat ligga hela efter-
                     middagen........men men....................
 
 
               Den här Godingen pockar på uppmärk-
               samhet också.....så då blev det en skön
               promenad .....och nu blir det frukost......A......
              
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Suveränt att Du kan bränna på Din fina färg!
Det går ju att njuta hemma också... :) :)

Kram <3

2014-03-29 @ 17:30:45
Postat av: Anita

Härligt......jag låg och halvsov med lite "go" musik i öronen.....Kram <3

2014-03-29 @ 18:56:20
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0