Onsdag......

 
                           God Morgon Onsdag........
 
              Då har jag gjort två jobbarnätter efter
              hemkomsten från Lanzarote....
 
             I dag har jag tid hos Tandläkare Martin
             klockan 11.....
 
             Fick ett par fina bilder på Ella i telefon
             av Magnus......skönt när de små nu kan
             vara ute och leka utan en massa snö....
 
 
                    Till helgen kommer hon och ska
                     sova över hos oss igen......ska
                     bli kul...hoppas bara att det inte
                     kommer en massa snö för jag
                     tänkte åka och köpa en ny gunga
                     till henne........tittade just nu ut genom
                     fönstret och ser att nu börjar det snöa...
 
                    
 
                  Jag var tvungen att sno med lite
                  skott från semestern....den här
                  blir nog planterad i muren på
                  framsidan...tror jag..........
 
 
                     Sådan här har jag tagit varje år från Teneriffa
                     och jag trodde inte de skulle finnas på Lanzarote
                     men jag hittade några som fick följa med hem.....
                     Nej nu är det dags för tandläkare Martin......A......
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tack för tipset att sno med lite blomskott från Teneriffa!!

Snön vräker ner, så Du får nog köpa skidor till Ella istället för gunga... :) :)

Kram <3

2014-03-19 @ 11:03:26
Postat av: Anita

Haha.....nej inte skidor jag får nog ta fram pulkan istället....plocka med dig blomskott från Teneriffa...de är ju gratis och kul att ha...Kram <3

2014-03-19 @ 11:50:05
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0