Kväll

 
                           God kväll Onsdag
 
            Varken husbilen eller jag gillar det här
            vädret....usch och fy...........
 
 
               När vi var hos svärmor i helgen fick
               jag tre virkade dukar som passade
               perfekt på vår spegelbyrå.........
 
 
                 Och jag kände direkt när jag la på dom
                 att de passade så himla bra på byrån...
 
 
                         Är såå nöjd med dom.......
 
 
                       Jag har lagt lutfisken i vatten över
                       natten för i morgon blir det lilla Jul-
                       afton här hemma...................
 
                      På övervåningen sitter två tokar och
                      tittar på ishockey den ene håller på
                      AIK och den andre håller på Örebro
                      och i kväll möts de båda lagen...så
                      nu har de betalat en hundring för att
                      få se matchen......de har fått kaffe...te
                      och ett fat med kanelbullar,,,,,själv får
                      jag hålla till i köket.....men sonen sa....
                      varför klagar du....det är ju rätt plats
                      för dig........
 
                      Tandläkare Martin skinnade mig på
                       4500 kronor .....för han var tvungen
                       att göra en krona.....Goe Gubben
                       var där i måndags och fick punga
                       ut med lika mycket för sin krona....A.....
                     
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Pengarna ska ju rulla vet Du... :)

Jättefint med dukarna!

Kram <3

2014-03-19 @ 21:50:39
Postat av: Anita

Ja nog sjutton rullar de alltid ....Jag är nöjd över dukarna.....Kram <3

2014-03-19 @ 22:01:56
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anita

Ja nog sjutton rullar de alltid ....Jag är nöjd över dukarna.....Kram <3

2014-03-19 @ 22:02:12
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0